Tusen takk for alle år på Alfred Andersen.Edgar og Morten Wang
Jobbet sammen i mange år, hun var alltid blid og fornøyd. Hvis du hadde noen problemer kunne du alltid snakke med Torunn.
Kondolerer til hennes familie for tapet.
Ufarlig at du er borte❤️Men jeg tar vare på alle de fine minnene,vi har hatt sammen.❤️Savner deg.❤️Hvil i fred kjære kusina mi.❤️❤️
Torunn var en person med et stort hjerte som vi er mange som har fått mulighet til å oppleve. Hennes åpne smil, måten hun i sin tid tok imot meg på og alt vi har hatt sammen i alle årene etterpå, tar jeg med meg som et kjært minne om et fantastisk menneske, jeg var så heldig å få bli kjent med. Takk for alle gode opplevelser vi har hatt sammen❤
Kjære Torunn, ditt minne vil leve videre, hvil i fred ❤
Dette var trist ❤️ kondolerer så mye til familien. Vi vil minnes deg som en vakker dame med ett hærlig humør . Hvil i fred❤️