En siste hilsen.
Fine bestefar ❤️
Våre varmeste tanker ved Fridgeirs død.Siste hilsen fra Liv og Svein
Kjære broder og onkel, takk for en fin tid sammen. Hvil i fred. Fra brødrene og familien
Takk for alle gode minner
Margrethe og Raymann m/ familier
Torun og Roar m/ familier