Ufattelig trist å miste en god kollega. Mange varme tanker til familien
Kondolerer.! Vi tenker på hele familien i den store sorgen!
Dette kom som ett sjokk. Takk for mange gode samtaler som tillitsvalgt i banken. Føler så med dere i den store sorgen.
Så ufattelig trist, Takk for mange gode minner. Føler med dere i sorgen
Kjære Tom!
Tusen takk for all innsats, alt engasjement og utallige dugnadstimer for klubben vår over mange år.
Du stilte alltid opp når det trengtes, og innsatsen din har satt varige spor i klubben vår. Vi kommer til å savne de gode samtalene i hallen, det gode humøret ditt og alt du har bidratt med for Larvik Turn Håndball.
Våre tanker går til familien og alle som stod deg nær.
Hvil i fred💙
Dette gjør meg så inderlig vondt. Føler med dere i sorgen❤️
Takk for mange gode samtaler og diskusjoner. Du vil bli savnet!
Takk for mange gode minner- håndballturer, heiing på tribunen, treningsleir i Danmark og uttallige dugnadstimer i hallen. Du var alltid et ja- menneske.
Våre tanker går til May Hege, Kine, Henrik og Herman.
Kjære Tom.
Ubeskrivelig trist og helt uvirkelig at du er borte❤️
Vi kommer til å savne deg her i gata vår.
Savne den gode og engasjerte praten over hekken eller ved postkassa, og å se deg holde på med ett og annet spennende prosjekt i hagen ❤️
Vi kommer alltid til å huske deg som en skikkelig "stå- på- mann", en mann med sterk dugnadsånd, og med et stort engasjement og varmt hjerte for familien sin ❤️
De varmeste klemmer og dypeste kondolanse til familien❤️
Minnes de gode tider vi hadde i mange år i ungdomstiden. Fikk se dette i morges. Det var et sjokk og gjør vondt. Vet det var mye vondt med kroppen ,men får nå endelig hvile. Tenker mye på familien.
Kjære Tom! Takk for all hjelp, alle timer med dugnad, all kjøring og all heiing fra tribunen! Du vil bli savnet.
Ufattelig og så altfor tidlig er du borte - en tvers igjennom god mann! Alltid hadde du tid til andre og til den gode praten. Takk for alle gode studiekrangler, alle de verdensproblemer som ble løst i de timene vi hadde sammen i bil og på tog, takk for vårt gode vennskap. Jeg lyser fred over ditt gode minne <3