Takk for alt, pappa. Savner deg så mye allerede ♥️
Ein letzter grusse von Norbert und Maike ❤️ aus Gluckstadt
Hvil i fred, pappa. Du vil alltid være savnet og aldri glemt ❤️
Tusen tusen takk for fine stunder, minner og alt hyggelig Harald! <3
Kommer til å savne deg <3 :(
Takk for alle fine år og gode minner Harald❤️
Takk for alle gode minner, Hvil i fred
Kjære bror og onkel, takk for alt du var for Thomas og meg❤️
Vår dypeste medfølelse.
Turid og Ove Hartman
Nina, Cathrine og Thomas m/familier