Kjære Esther ❤️Bestandig blid , glad og gjestfri… Jeg var mye hos deg og Øivind før jeg giftet meg,og jeg var bestandig fin på håret!!!! Håper du har det godt nå.Har deg i hjertet mitt sammen med mams, paps og Marit
Tenker på deg min gode venn ,Hege.
Sender deg og resten av familien gode tanker i en vanskelig tid.
Kjære Esther.
Takk for mange gode og hyggelige stunder i mange år. Mange gode minner. Klem fra klubbvenninne. Tenker på dere alle i denne tunge tiden❤️