Kjære søstra mi❤️
Tusen takk for alle de koselige stundene vi hadde sammen.
Du viste alltid glede når jeg kom på besøk ogikke minst
takknemelighet for ting jeg gjorde for deg.
Jeg savner deg søstra mi💔
Hvil i fred❤️
Vi møtes igjen❤️
Kjære snille gode mammaen min nå har du reist for å treffe dine kjære. Jeg er så takknemlig for alle turene med Luna bort for å besøke deg. Du var alltid glad for en prat. Tilogmed siste natta du var her fikk vi en lang prat, du svarte ikke, men du så på meg. Du var for svak da. Jeg sa til deg at du måtte reise, slippe taket, jeg vet du allerhelst skulle vært her å passet på den store flokken din. Jeg lovet deg at jeg skal gjøre mitt beste for å ta vare på dem, som du har gjort. Det er tomt, det er tungt, savnet er stort. ❤️minnes i kjærlighet til vi møtes igjen mamma❤️
Kondolerer