Dette var trist lesning og vi som bodde i gata og nøt hverandre kommer til å huske gode minner. Fikk desverrr ikke fulgt deg,, så dette idag, men en god hilsen til dere som sitter igjen med gode minner
Takk for gode minne kjære Tor❤️Hvil i fred❤️
Kondolerer til familien. Jeg var så heldig å ha Tor på laget i noen byggeprosjekter i en vanskelig tid. Jeg lærte ham å kjenne som et varmt, innsiktsfullt og støttende menneske med mye humor og faglig kompetanse. Det flotte orgelet i Larvik kirke vil stå som et monument over Tor i lang, lang tid.
Takk for at du var en snill og kunnskapsrik farfar.
Vil huske fotballen, latteren og hvordan du kunne sitere Ibsen og Shakespeare utenat.
Hvil i fred kjære Safaff ❤️
Tenk så heldige vi barnebarna var som fikk ha en bestefar som deg. Tusen takk for all rausheten og kunnskapen. Og ikke minst alle ganger du fikk oss til å le, ente du mente det eller ei. Du etterlater en stor flokk og en herlig samling av historier vi skal få se tilbake på når vi minnes deg. Hvil i fred, kjære Saffaf.
Tusen takk, kjære pappa, for at du ga oss en minnerik oppvekst med masse inspirasjon og glede ❤️ Du har betydd så mye for oss rundt deg, hele livet.
❤️
Takk for alt fine farfar ❤️ Du var så kunnskapsrik og klok. Savner de fine ettermiddagene og kveldene hos deg og farmor da jeg vokste opp. Hvil i fred❤️
Bare gode minner - en hedersmann med humor og omsorg. Hvil i fred Tor.
Takk for dine gode verdier, livsglede og entusiasme som du delte så raust med oss alle. Takk for at akkurat du var min kjære pappa🙏❤️
Hvil i fred kjære Tor Takk for alle gode minner gjennom et langt liv. For alle gode opplevelser og vår felles glede i musikk. Vi hadde mange fine stunder i Byskogveien, der vi lyttet til Beethoven og Chopin,og der vi lot tonene trille over flygelet. Jeg var alltid velkommen hos deg og Inger Johanne i Byskogveien og minnene vil jeg ta godt var på. Du har satt dype spor og jeg var veldig glad i deg
Takk for godt vennskap i eldre år, fra gammel klassekamerat og klarinettkollega i tenårene i,,LUMK
Hvil i fred, Tor. Mange varme tanker til deg og alle i familien din❤️
Kondolerer så mye.
Takk for kjennskap og tidligere kundeforhold. Du var god å ha når noen beregninger måtte gjøres for å få godt bygg-resultat.
Kondolerer til hele familien ved pater familias bortgang. En flott mann med et flott og innholdsrikt liv.
Kjæreste Gaggen, gamlekjærsten min!
Takk til min gode svoger for alle gode minner!
Du hadde så mye å by på og delte raust av din kunnskap og dine evner. Takk for at du beriket våre liv!
Kjære pappa - så mange gode minner strømmer på. Vi vil huske deg for ditt vidsyn, din herlige humor og din store generøsitet. Takk for alt du var og alt du ga til alle oss som var glade i deg 🙏🏼❤️
Kondolerer så mye ❤