Det er så rart at du er borte nå, ja det er så vanskelig å forstå. Jeg ble kjent med deg midt på 70-tallet. Jeg var dagmamma for Eva Charlotte og jeg lagde middag til dere kom fra jobb. Fiskeboller I hvit saus var min spesialitet på den tiden - men slik danserinne-kost ville ikke du ha😄 jeg vil alltid huske din morsomme latter og gode humør. Du stillte alltid opp når vi trengte en elektriker. Du var ofte å besøkte mamma'n min og hun var hos deg. Ja du syntes alltid det var hyggelig med besøk. Du hadde mye plager og mange sykehus opphold, men vi hørte deg aldri klage❤️ Du vil alltid ha en plass i mitt hjerte. Alt det elektriske i huset mitt har du stått for, så jeg kan jo tenke at du er bak hver en stikk kontakt 😂 minnene vil jeg bevare. Mine tanker går til Eva Charlotte og Ida Camilla med familier, som har mistet sin pappa og bestefar.❤️
Hvil i fred, når er du fri for all smerte💙
Unner deg hvile, men savner deg. Takk for alt pappa❤️
Dette var trist Ida ❤️