Kondolerer til Jørn og Bent. Jeg husker tilbake da jeg var trillepike for dere, og hadde senere i livet god kontakt med Jytte. Spesielt kan nevnes de mange julebrev hvor hun fortalte om dere og veksten i familien. Mange minner dukker opp nå i ettertid.