Hvil i fred, onkel. Du er alltid med oss i minnene ❤️
Du trivdes så godt i ditt drivhus og det gjorde også dine planter 🌞
Du vil for alltid leve videre i de gode og fine barndomsminnene våre fra Karmøy. Hvil i fred, kjære onkel ❤️
Du var alltid den kuleste onkelen! Det var alltid stas å få være med ut i båt når vi var på besøk på Visnes 🐟⚓️
Hvil i fred! 💕
Hvil i fred 🕊️
Hvil i fred, kjære onkel Otto Fredrik ❤️
Takk for bingo,yatzy og mye latter på dialysen.Du vil bli savnet.
Ingen vet hva dagen bringer.
Takk kjære onkel.
Hvil i fred
Det var ikke slik det skulle gå
ikke så fort, ikke nå..
Men du lever videre i boka di.
Takk for alt, kjære "Brore".
Vår inderlig kjære svigersønn 🌹Vi var så glad i deg
og du vil alltid være i våre hjerter ♥️
Hvil i fred, kjære Otto 🌹
Svigermor & Svigerfar
Kjære Otto. Dette kom som et stort sjokk. Takk for alle timene med, gode historier, trøst, dype samtaler og ikke minst masse latter og humor vi har hatt sammen på dialyse. Jeg er glad jeg har boka di som et godt minne. Hvil i fred min venn.
Kjære Otto. Dette kom som et stort sjokk. Takk for alle timene med, gode historier, trøst, dype samtaler og ikke minst masse latter og humor vi har hatt sammen på dialyse. Jeg er glad jeg har boka dialyse som et godt minne. Hvil i fred min venn.
Takk for alle fine dager sammen i Haugesund/Karmøy, tur med båt 🛥️ krabbefangst, Sildajazz, musikk, bueskyting på Vikingpark Karmøy og mye gøy 🤗😘
Otto, du var en kar med mange ting på gang, veldig kreativ og med nye prosjekter:) God til å lage mat og vi følte oss alltid veldig velkommen sammen med deg og Toril 🤗
Pål Oskar og jeg er takknemlig for alle fine stunder sammen:)
Hvil i fred 🌷Vi skal ta godt vare på Toril 🥰
Lisbeth & Pål Oskar
Kjære Otto, naboen min.
Dette kom som et stort sjokk!
Vi sto jo akkurat å snakket om hage og planer, Du har stått på og snekret som en helt. Kommer til å savne de gode samtalene over gjerdet her, deling av erfaringer, råd om gjødsling, deling av grønnkål og hvitløk.
Kjære Toril! Så ufattelig og utrolig trist! Føler med deg i sorgen.. klem
En siste hilsen til en god og lun mann. Otto etterlater seg et minne av vennlighet og varme som vi vil bære med oss videre. Mine varmeste tanker går til tante Toril og familien i sorgen. Hvil i fred. 🕊
Hvil i fred Otto ❤️🌹 Så fint at du fikk gitt ut boka om livet ditt i Visnes og jobb i gruva før du forlot oss. Dermed er det mange som har et håndfast minne etter deg, i tillegg til de minnene vi har i våre hjerter.❤️
Kjære Otto
Brått var du borte. Ufattelig. Du gav meg en god klem på mandag, i bursdagsfeiring.
Sov godt kjære svoger, fred over ditt gode og lyse minne
En siste hilsen fra Atle, Morten, Kato og Cecilie med familie
En siste hilsen fra Anne Grethe og Kjell, Arne og Astrid.