Takk for vennlighet og omsorg. Varme tanker til familien.
Takk for gode minner og opplevelser sammen gjennom mange år.
Takk for ditt varme smil , ditt gode humør og din store arbeidsinnsats for NMS bruktbutikk . Vi kommer til å savne deg ❤️ du var et fantastisk forbilde for oss alle .
Du var verdens beste venn. Jeg savner deg så
Eldbjørg 💔Du var kontaktlæreren min på barneskolen, å den jobben gjorde du med stor lidenskap og godt inntrykk.. Hjerte for dine elever og du så oss alle. En slik lærer vil jeg aldri glemme😞 Til vi ses igjen 🥀
Vi tenker på dere. Har snakket mye med henne og med faren deres på Tønsberg sykehus.
Takk for alle gode barndomsminner fra Sørlands-sommmerne - og for senere trivelig kontakt!