Takk for gode stunder i bilen til våre tante/søskenbarntreff. Pratet vi ikke så sang du. Godt humør og positivitet til livet vil jeg huske deg for.
Våre tanker går til familien️.
Knut og Trine
Takk for mange flotte år.
Vil i fred
Tusen takk for alt farmor, jeg er så glad for alle di koselige samtalene med deg og spesielt den siste tiden, hvor vi lo og mimret sammen. Du har betydd så mye og det blir tomt å ikke kunne ringe deg å ønske deg gratulerer med dagen eller godt nytt år. Du blir aldri glemt alltid i mitt hjerte️❤️