Hun var en fantastisk storesøster og jeg vil savne henne dypt.
Så lukker vi deg i våre hjerter inn, og gjemmer deg innerst inne. Der skal du fredfullt bo i vårt sinn, som et kjært og dyrebart minne
Så trist?kondolerer
Store klemmer fra Christian, Diana, Fabio og Alessandra
Med savn dine venner Zsuzsa og Vidar